Tuesday, May 9, 2017

Jak jsme jeli na víkend do MIAMI (a pak zase rychle zpět do zimy)

Tak dlouho jsem řikala tomu mýmu "Prosím prosím pojeďme někam do tepla já už na ty hory nechci" až mě tam konečně vzal. Trochu backstory = Alec jel domů, protože venku pršelo a on pracovat v dešti nesmí a píše mi -  najdi kam bys chtěla jet a pojedeme. Tak koukám a píšu , že chci tam a tam a on zase, že chce sem a sem. No Alec měl představu takovou,že sedneme do auta, odjedeme někam na hory a víkend strávíme lyžováním a stavěním sněhuláků. Moje představa byla taková, že naskočíme do letadla a odletíme někam do teplých krajin (rozuměj Florida, Californie).

Co teda Aleca přesvědčilo ? Já prosíme ne. Jeho kamarád řekl, že by se na trip do Miami přidal a kamarád je kamarád že jo,takže jsme jeli do Miami.

Já jsem asi největší takový plánovač z nich a tak jsem našla letenky. Letěli jsme z Hartfordu do Miami přímo, akorát jsme si teda museli přivstat. Myšlenka na pláž tomu ale pomohla, tak jsme v 3 ráno otevřeli očka a už jsme si to pádili skrz bouřku na letiště. Docela jsme se báli, že budeme mít nějaké strašné zpoždění, protože přece jen jsme jeli jen na víkend a každá hodina nám byla dost drahá, ale nakonec to šikovní pracovníci letiště stihli jen s 30 min navíc ( museli nám rozmrazit letadlo abychom mohli leteť) .

V 11 už jsme přištáli v Miami. V prvních záchodkách na letišti jsme se převklékli do plavek a šortek, nacpali jsme bundy a kalhoty do baťůžků a zavolali Uber na pláž.

My už jsme teda na pár místech tady v USA byli ale Miami to bylo teda něco.

Luxusní auta, lodě, vily, motorky a nevím co ještě byli všude kam se podíváš. A my jako v létě v Connecticutu taky vidíme nějaký ty hezký auta, ale tohle byl úplně jiný level. Život na Floridě je totiž trochu levnější, nemají tolik daní a tak no ... stěhujeme se za půl roku haha.

Pláž byla super, sice všude lidi, ale bylo to tam tak neskutečně obrovské, že to člověku ani nepřišlo. Hned u pláže se táhla ulice restaurací/barů. Všichni na vás volali "happy hour happy hour, two drinks for the price of one!". Takže jsme samozřejmě neodolali a ty dva drinky si objednali (cena za jeden $40). Tvářili jsme se, že už nám 21 bylo a hle prošlo to. Ve třech jsme nakonec nevypili ani jeden drink, za to se nám ale udělalo dost špatně, z toho sluníčka a alkoholu a pádili jsme si lehnout na hotel.

Než jsme se dostali na hotel, nějak se to zlepšilo a když jsme zjistili, že máme v hotelu bazén a vířivku s výhledem na oceán, tak jsme byli vyléčení úplně. Tam jsme taky strávili zbytek víkendu, pokud jsme nebyli na pláži.

Jo jen taková malá věc s pitím alkoholu, v Americe je všeobecně zakázán otevřený alkohol na veřejnosti. Na South beach stojí milion tisíc policajtů a chodí kolem a jezdí kolem. No a prosím, všichni tam stejně pijou. Dokud neuděláté něco čím na sebe upozorníte, tak se vám nic nestane.

Druhý den jsme vyrazili do centra Miami, podívat se tak nějak kolem a do pár obchodů, ale nakonec jsme si to zamířili zase zpátky na pláž, protože kůli tomu jsme přece přijeli že jo. A tak jsme vyvalili pupky na pláži, otevřeli plechovky s limonádou ehm haha a koukali kolem.

Potkali jsme tam takového pána, víte, jak vždycky chodí kolem po pláži s tim divným přístrojem, co hledá cenný věci po přílivu ? No a on se tím prosím živí. Každý týden najde věci v hodnotě $500 a víc. Prej už našel spoustu Gopro kamer a taky nějaký ty Rolexky. Dream job.

Ve 3 odpoledne jsme spálení až hrůza nasedali do letadla (a to já se prosím vás skoro nikdy nespálím) a vydali se asi na 9hodinovou cestu domů, protože v pondělí ráno jsme zas museli pádit do práce. No co vám budu povídat, to pondělí bylo fakt krušný. Ale ten výlet za to určitě stál !

Pac a pusu s opožděným článkem posílá Lůca !

1 comment:

1. Ach ti chlapi, že až kamarád ho přesvědčil, to je jak u nás doma :D dost mě pobavil pán s hledačem kovů! Už vím, co budu dělat po aupair jobu :D